Jumaat, 3 Februari 2012

Volume #2 - Balqis Instant Scarf

Assalamualaikum my dear PopScarflets!

Alhamdulillah, koleksi Volume #1 Selendang Zulaikha mendapat maklum balas yang amat memberangsangkan. Syukran Jazillan.. =) Thank u semua…!

Kepada penggemar tudung ekspres, sudah tentu anda sinonim dengan nama Z&Z Exclusive kan? Ya,  kami berbesar hati untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami telah menjadi pengedar rasmi Z&Z Exclusive. Jenama ini cukup terkenal dengan kualiti jahitan dan juga material kain yang bermutu tinggi serta corak yang segar. Apa yang boleh kami janjikan disini, anda akan menikmati harga yang jauh lebih murah berbanding dengan harga yang ditawarkan dipasaran. Bagi sesiapa yang masih lagi belum mengenali jenama ini, anda disarankan untuk mencubanya kerana kualitinya boleh disamakan dengan jenama-jenama terkenal yang lain yang menawarkan harga yang jauh lebih tinggi daripada apa yang kami tawarkan.

Memandangkan terdapat banyak permintaan untuk tudung segera/ekspres/instant scarf, maka kami tunaikan permintaan anda! Seronok kan? Koleksi kali ini dinamakan Balqis Instant Scarf. Pemakaiannya sangat mudah dan selesa untuk dipakai. Terus sarung sahaja dan taraaa! anda terus kelihatan bergaya =)


Material Balqis Instant Scarf ini adalah lycra dan Thai silk untuk awning. Jika perlu, anda boleh menggosok awning (di sebelah dalam) menggunakan seterika pada suhu sederhana untuk hasil yang lebih kemas.



Browse, Shop, and Buy!!! 


BALQIS INSTANT SCARF | CORAK | SAIZ S | RM20

DSC 7048
Kod : BC 01
Status:
SOLD OUT

DSC 7052
Kod : BC 02
Status: SOLD OUT

DSC 7053
Kod : BC 03
Status: SOLD OUT

DSC 7055
Kod : BC 04
Status: SOLD OUT

DSC 7056
Kod : BC 05
Status: SOLD OUT

DSC 7057
Kod : BC 06
Status: SOLD OUT

DSC 7058
Kod : BC 07
Status: SOLD OUT
DSC 7059
Kod : BC 08
Status: SOLD OUT

DSC 7060
Kod : BC 09
Status: SOLD OUT

DSC 7061
Kod : BC 10
Status: SOLD OUT

DSC 7062
Kod : BC 11
Status: SOLD OUT

DSC 7063
Kod : BC 12
Status: SOLD OUT



BALQIS INSTANT SCARF | DUA TONE | SAIZ S | RM20

DSC 7064
Kod : BP 01
Status: SOLD OUT

DSC 7065
Kod : BP 02
Status: AVAILABLE

DSC 7066
Kod : BP 03
Status: AVAILABLE

Kod : BP 04
Status: AVAILABLE

Kod : BP 05
Status: SOLD OUT

Kod : BP 06
Status: AVAILABLE

Kod : BP 07
Status: AVAILABLE


****************

Sempena koleksi ke-2 yang jatuh pada bulan 2 ini, kami tampilkan 20 helai tudung awning yang diberi nama Balqis Instant Scarf ini dengan harga serendah RM20 sahaja (sehelai)!! Material yang diimport daripada Korea dengan corak yang menarik beserta campuran warna yang terang menaikkan lagi seri si pemakainya!! Kami menjanjikan kualiti yang terbaik dengan harga yang sangat berpatutan!!Anda boleh bandingkan harga yang kami tawarkan dengan outlet lain diluar sana. Semestinya berbaloi!!! 

Promosi istimewa pada bulan ini, beli lebih daripada 3 item, caj penghantaran adalah PERCUMA!!!


Jatuh hati kepada Balqis Instant Scarf? Cepat dapatkannya dengan beberapa langkah mudah. Isikan maklumat yang diperlukan di dalam Borang Pesanan dan hantarkan kepada kami. Dipohon untuk membaca Terma dan Syarat serta Cara Membuat Pesanan terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pembelian di PopScarf. Terima kasih, PopScarflets!


"a touch of style"
PoPScarf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan