Khamis, 23 Februari 2012

Volume #3 - Zara Scarf

Assalamualaikum my dear PopScarflets!

Memandangkan banyak permintaan  yang kami terima rata-rata memakai tudung syria bersaiz M, seperti yang ditunggu-tunggu kali ini kami penuhi permintaan anda! Instant Scarf yang diberi nama Zara Scarf ini adalah material daripada kain denim yang berkualiti tinggi yang mempunyai soft visor (awning lembut) dan sangat selesa dipakai. Terpulang kepada stail anda sama ada ingin memakainya secara melekap atau muncung. Sangat selesa dipakai dengan apa jua gaya anda sama ada ingin ke pejabat, ke kelas atau keluar bersantai bersama yang tersayang. 

Kali ini kami bawakan dua warna asas iaitu Biru dan Merah tetapi setiap satu daripadanya mempunyai tona warna yang berbeza. Cepat dapatkannya sekarang kerna stok adalah terhad! Harga yang kami tawarkan ni jauh lebih murah daripada harga pasaran!!

Promosi untuk koleksi ini, beli melebihi daripada 3 item, anda tidak dikenakan caj penghantaran!!! Jadi tunggu apa lagi......


Browse, Shop, and Buy!!!

ZARA SCARF | DENIM | SAIZ M | RM25
DSC 7072
Kod : ZD 01
Colour : Dark blue
Status: SOLD OUT

DSC 7077
Kod : ZD 02
Colour: Light Blue
Status: SOLD OUT


 
DSC 7078
Kod : ZD 03
Colour : Soft blue
Status: SOLD OUT


 
DSC 7082
Kod : ZD 04
Colour: Dark Maroon
Status: SOLD OUT

DSC 7085
Kod : ZD 05
Colour : Light Maroon
Status: AVAILABLE


****************


Jatuh hati kepada Zara Instant Scarf? Cepat dapatkannya dengan beberapa langkah mudah. Isikan maklumat yang diperlukan di dalam Borang Pesanan dan hantarkan kepada kami. Dipohon untuk membaca Terma dan Syarat serta Cara Membuat Pesanan terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pembelian di PopScarf.

Terima kasih, PopScarflets!
"a touch of style"
PoPScarf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan